Cium Bau kentut suami mampu panjangkan umur isteri

loading...


Kentut merupakan sesuatu lumrah kehidupan buat seluruh manusia. malah terdapat sesetengah orang yang kentut lebih daripada 10 kali satu hari.
kamu hendak merasakan satu nikmat yang sulit buat dibayangkan sehabis kamu membebaskan kentut yang amat kokoh. isunya saat ini yakni, suasana selepas kentut kamu dilepaskan – apabila kentut kamu menciptakan bau yang busuk dan juga dibiarkan “terapung” di hawa buat di bau.
kentut
bagi satu kajian, menghidu kentut suami hendak membuatkan kesempatan kamu buat hidup lebih lama merupakan besar. ini kerana, bau metana dan juga hydrogen sulfida yang terdapat pada kentut seorang itu sesungguhnya menolong mengganti guna enzim dalam tubuh kamu mengurangkan penyakit – penyakit serupa dementia.
tidak hanya itu, kajian baru oleh exeter university di england telah menarangkan bahawa dia pula menolong dalam menghindari kerosakan mitokondria.
bau
akhirnya, biarlah kentut kamu keluar dengan sepuas – puasnya dan juga yang amat berarti sekali, jangan sesekali kamu cemas dan juga malu di samping isteri kerana pada hakikatnya, dia mampu menolong melindungi kesihatan isteri kamu.
– dilansir dari utaranews. com
( sumber: https:// www. oralucu. com/2017/11/cium-bau-kentut-suami-mampu-panjangkan-umur-isteri/ )